Anketa:

BlueBoard.cz

Testy

ADAC test letních pneumatik 2017 Letos ADAC otestoval 16 letních pneumatik v rozměru 195/65 R15 91 V pro vozy nižší střední třídy. Hmotnostní index 91 je běžný pro tyto vozy, rychlostní index V umožňuje rychlost až 240km/h. Hodnocení: čím menší známka, tím lepší výsledek.. LETNI
Autozeitung test letních pneumatik 2017 Test letních pneumatik v rozměru 215/55 R17. LETNI
ACE test letních pneumatik 2017 Nejčastěji se rozměr 215/60 R17 objevuje na vozech: Nissan Qashqai, Hyundai iX35, Volkswagen Tiguan, Jeep COMPASS, Mitsubishi ASX, Nissan X-TRAIL, Volkswagen T5/T5 Van, Nissan Qashqai +2, Volvo V70 XC, Kia SPORTAGE. LETNI
ADAC test letních pneumatik 2017 ADAC testoval 15 letních pneumatik v rozměru 215/65 R16. Většina testovaných pneu má standardní hmotnostní index 98, jen dva exempláře mají 102. Pneumatiky byly testovány na Volkswagenu Tiguan. Předem ADAC zdůrazňuje, že schválně netestoval pneumatiky Continental a Dunlop, protože nejsou dostupné pro většinu vozů SUV, a pokud jsou, tak se jedná o staré modely případně modely určené více do terénu. Goodyear a celkem překvapivě nový model pneu od Cooperu obdrželi "chvalitebné" hodnocení, protože nevykazují žádné zásadní nedostatky. LETNI
SportAuto test letních pneumatik 2017 LETNI
GTU test letních pneumatik 2016 Německá organizace GTÜ, která má na starosti německé STK, uveřejnila jejich test pneumatik v rozměru 225/45 R17. Na vrchních pozicích příliš překvapení nebylo, na první místě se umístil Continental díky skvělým vlastnostem na mokru. Dále se úak umístili letošní novinky od Goodyearu a Dunlopu, následované Pirelli, která se v těchto větších rozměrech drží tradičně vysoko. Z hlediska poěru cena/výkon vycházejí nejlépe Nokiany. Naopak nedoporučené jsou poslední 3, tedy GT Radial, Westlake a LingLong. Tyto pneumatiky doufáme pro dobro všech účastníků silničního provozu odrazují už svým jménem. Hodnocení: čím více bodů tím lepší výsledek. LETNI
ADAC test letních pneumatik 2016 Menší z testovaných rozměrů ADACem je 185/65 R15. Zde překvapivě vyhrály nizozemské pneu Vredestein, a to díky velmi přesvědčivým výkonům na mokru. Výsledek ale byl velmi vyrovnaný, prvních pět pneumatik dosáhlo téměř totožného hodnocení. LETNI
Autobild test letních pneumatik 2016 Autobild zveřejnil výsledky svého testování, kde vzal rovných 50 modelů pneumatik, podrobil je testu brzdné dráhy na suchu i mokru a 15 nejlepších postoupilo právě do tohoto testu. Jedná se tak o nejkompletnější test, kde téměř každý výrobce měl svého zástupce. Hodnocení - známky jako ve škole. LETNI
Offroad test letních pneumatik 2016 Test letních pneumatik pro offroad vozidla. LETNI
ADAC test letních pneumatik 2016 Větším z letošních testovaných rozměrů pneumatik ADACem je 225/45 R17. Vítězem je, stejně jako v letošním testu GTÜ ve stejném rozměru, Continental, který je skutečně nejlepší volbou. Na druhém místě je trochu překvapivě pneumatika Esa Tecar, která by měla mít původ v Rakousku. V ČR se mi ji však bohužel v žádném obchodě dohledat nepodařilo. Do čtveřice nejlépe hodnocených pneumatik se vešli ještě Vredesteiny. Nejlepší poměr cena/výkon dle tohoto testu vychází na Sava Intensa UHP, které za současnou cenu můžeme jen doporučit. Nedoporučitelné jsou opět GT Radial, tentokrát doplněné o Maxxis. LETNI
ACE test letních pneumatik 2016 AutoclubEuropa letos testoval rozměr 195/65 R15 a pod drobnohled si vzal budgetové pneumatiky. Vyhrál celkem překlvapivě Nexen, který bychom na zimu neobuli, ale na léto je cekem dobrou volbou. Špatně si nevedla ani oblíbená Barum Brillantis 2, i když výsledky v prostředku výsledkové listiny byly velmi vyrovnané. Překvapila také značka Pneumant, která je však na noname pneumatiku celkem drahá. LETNI
AMS test letních pneumatik 2016 Test letních pneumatik v rozměru 235/40 R18. LETNI
Autobild test letních pneumatik 2016 Test letních pneumatik v rozměru 235/55 R19. LETNI
ADAC test zimních pneumatik 2016 Letošní test ADAC otestoval rozměr 185/65 R15, který je spíše na menší vozy. Letošní testy ADACu jsou zcela bez Continentalu, protože novinka TS860 se v době testování bohužel nedala sehnat. Dobré hodnocení získali pouze Goodyear a Michelin, nicméně dále jsou výsledky velmi vyrovnané. ADAC přikládá jízdním vlastnostem 75%, zbytek má opotřebení, hluk a spotřeba paliva. ZIMNI
GTU test zimních pneumatik 2016 Moc často se v testech nestává, aby jedna pneumatika zvítězila ve všech testovaných discipínách, ale právě v novém testu německé stanice technické kontroly GTÜ je tomu právě tak. Vítězem se stala novinka od Continentalu WinterContact TS860, která nahradila velmi úspěšnou TS850 a zvítězila celkově jak na mokru, tak na suchu, sněhu i v valivém odporu. Úspěch zaznamenali taktéž Nokian a novinka od Pirelli. ZIMNI
ADAC test zimních pneumatik 2016 Nový test ADACu testoval zimní pneumatiky v 225/45 R17, chyběla však novinka od Continentalu, která se v době testování nedala ještě koupit. Jediná pneumatika, která dosáhla na hodnocení "dobré", byla Dunlop Winter Sport 5. Další pneumatiky s hodnocením "uspokojivé" byly velmi vyrovnané, vyzdvihl bych Goodyear UltraGrip Performance Gen-1 , která v testu prokázala nejlepší zimní vlastnosti a Hankook Winter i*cept evo2 W320, která prokázala nejlepší poměr cena/výkon. ZIMNI
Autobild test zimních pneumatik 2016 Testy od Autobildu máme rádi, protože dávají šanci téměř jakékoliv značce pneumatik zazářit a probojovat se do TOP 15, které jsou pak testovány podrobně. Navíc se hlavní rozstřel 50 modelů pneumatik testuje pomocí velmi průhledné a snadno uchopitelné metody měření brzdné dráhy, a to nejdříve na mokru a pokud pneu dosáhne požadované hranice, tak i posléze na sněhu. Na mokru se testuje z 80km/h, na sněhu z 50km/h. V této první části testu na zvítězila novinka Continental WinterContact TS860, a to i přes to, že na sněhu měla až 3. nejlepší hodnotu - na mokru excelovala o více než metr oproti druhé nejlepší. Pro zajímavost - celoroční pneumatika Goodyear Vector 4Seasons gen-2 dosáhla na mokru 36,3m a na sněhu 26,1m, což by ji umístilo celkově na 5. místě, a to na univerzální pneumatiku není vůbec špatné. Dokazuje to tak to, že celoroční pneumatiky na tom nejsou kvalitativně špatně, stejně se ale málokomu vyplatí. Hodnocení: uvedené hodnoty jsou brzdné dráhy na povrchu (v metrech). ZIMNI
Autoklub ČR test zimních pneumatik 2016 Autoklub ČR letos otestoval hojně užívaný rozměr 205/55 R16, doporučuji pročíst i průvodní PDF, které popisuje metodiku a podrobné vlastnosti pneumatik. Vyhodnocována bylo mimojiné také správnost údajů na štítcích. Citace Autoklubu ČR: "Aktuální test Autoklubu ČR vyhodnotil osm pneumatik se směrovým dezénem a s převážně prémiovými technologiemi. Nejvyváženější vlastnosti na suchu prokázala pneu Continental WinterContact TS860 s jasnou převahou v brzdění i valivém odporu. Výrobce vyřešil konflikt brzdění vs. energetická náročnost, tedy faktorů, které většinou působily proti sobě. Na mokrém povrchu si udržel celkové vítězství referenční Michelin Alpin 5. Stabilní vlastnosti v brzdění, aquaplaningu i handlingu na mokru řadí Michelin mezi zajímavé kandidáty pro české motoristy, kteří oceňují výkon na mokré vozovce. Na sněhu se do popředí vrátil Continental WinterContact TS860, byť s minimálním odstupem od referenční Michelin Alpin 5. Opět dominovaly nejlepší brzdy, akcelerace a handling. Zástupce Continental nabízí motoristům velmi dobrý výkon na sněhu." ZIMNI
AMS test zimních pneumatik 2016 Test zimních pneumatik pro menší a střední SUV, který přinesl Automotorsport. K vlastnostem jsou připsány a výhody a nevýhody tak, jak je popsal testující. Životní prostředí se skládá z 70% valivého odporu a 30% venkovního hluku. Absolutním vítězem je Continental, z hlediska poměru cena/výkon je však doporučen spíše Nokian nebo Hankook. Jako speciálka na sníh se pak ukázal Bridgestone, který na sněhu překonal i Continental. ZIMNI
AMS test zimních pneumatik 2016 ZIMNI
SPORTSCARS test zimních pneumatik 2016 ZIMNI
Autobild test zimních pneumatik 2016 ZIMNI
ADAC 2015 test letních pneumatik Rozměr 205/55 R16 je jedním z nejoblíbenějších, proto ADAC testoval hned 19 modelů těchto pneumatik. Mezi šesti s nejvyšším dosaženým hodnocením se tentokrát umístili pouze prémiové pneumatiky. Jako druhotný cíl tohoto testu se ADAC rozhodl zjistit, jak jsou na tom "eko" modely pneumatik ve srovnání s výkonnostními modely stejné značky. Obecně se dá říct, že ekomodely na tom byly vždy hůře na mokru. Známkováno je jako ve škole - nižší je lepší. LETNI
ADAC 2015 test letních pneumatik Známkováno je jako ve škole - nižší je lepší. Bližší informace pod tabulkou. LETNI
ACE 2015 test letních pneumatik V roce 2015, jako jeden z prvních zveřejnil svoje výsledky testů letních pneumatik renomovaný technický institut GTÜ, který ho provedl společně s Auto Club Europa (ACE) a rakouským autoklubem ARBÖ. Ve francouzském Mirevalu společně otestovali 12 letních pneumatik ve velmi rozšířeném rozměru 205/55 R 16 který je nejpoužívanější mezi vozy kompaktní střední třídy. Hodnocení: čím více bodů tím lepší výsledek testu. LETNI
AUTOBILD 2015 test letních pneumatik Letos magazín Allrad patřící pod Autobild testoval pneumatiky pro SUV vozy v rozměru 215/65 R16, oblíbený rozměr například na Duster, Qashqai, Sportage nebo Tiguan. Testování probíhalo v Texasu v USA, kde již bylo dostatečně teplo na testování. Kromě běžných silničních vlastností se měřilo i na trávě, štěrku a blátě. Za vítěze Autobild označil Goodyeary a Nokiany, které nemají žádné dramatické nedostatky. Test došel k tomu, že u levných pneumatik je potřeba počítat s velmi dlouhou brzdnou dráhou. Katastrofického výsledku dosáhla pneumatika značky Sonar v brzdění na mokru, kde zastavila o 16 metrů později než nejlepší pneumatika. Co však zajímavé je, že tato pneu je nejlepší v odolnosti proti aquaplaningu. I poslední pneu v testu značky Cooper sice má zásadní nedostatky v oblasti brzdné dráhy, velmi dobrá je však na štěrkových cestách s ostrými kameny. Autobild také dovodil, že některé pneumatiky zbytečně zvyšují spotřebu paliva vozidla, což je příklad Dunlopů a Vredesteinů. LETNI
AutoZeitung 2015 test letních pneumatik Hodnocení: čím více bodů tím lepší výsledky pneumatiky. LETNI
AMS 2015 test letních pneumatik Test letních pneumatik v rozměru 225/50 R17. Hodnocení: čím více bodů, tím lepší výsledek. LETNI
AutoZeitung 2015 test letních pneumatik Nejčastěji se rozměr 225/45 R17 objevuje na vozech: Škoda SUPERB, Škoda OCTAVIA, Honda CIVIC, Škoda SUPERB Combi, Hyundai i30, Škoda OCTAVIA Combi, Škoda YETI, Renault ESPACE, Peugeot 5008, Ford MONDEO LETNI
GTU test zimních pneumatik 2015 GTU letos vzal rozměr 225/50 R17 s indexy H nebo V a otestoval na něm 8 modelů pneumatik. K naší radosti se v testu objevili hned 3 nové modely pro zimu 2015/2016 (Dunlop Winter Sport 5, GoodYear UltraGrip Performance Gen-1 a Nokian WR D4), které s pořadím řádně zamíchali. I přes to se jim ale nepodařilo porazit již pravidelného vítěze testů Continental ContiWinterContact TS850. Výsledky mezi doporučenými pneumatikami ale byli celkem vyrovnané, a tak například trakci na sněhu má o chlup lepší novinka od GoodYearu. Překvapivě dobrý handling na sněhu měla Michelin Alpin 5, kde porazila i vítěze. Naopak na sníh GTU nedoporučuje Pirelli, která se projevovala příliš dlouhou brzdnou dráhou. Celkově se pak podle této organizace kvalita pneu stále zlepšuje a výsledky byly opravdu vyrovnané. ZIMNI
ADAC 2015 test zimních pneumatik V letošním testu ADAC ozkoušel 16 pneumatik v rozměru 165/70 R14 T pro malé vozy. Tři pneumatiky dosáhli hodnocení "chvalitebné", devět pneumatik "dobré", dvě "dostatečné" a tři "nedostatečné". Mezi třemi nejlepšími jsou GoodYear Ultragrip 9, Michelin Alpin A4 a Dunlop Winter Response 2. ZIMNI
AUTOBILD test zimních pneumatik 2015 Autobild na základě předchozího testu brzdné dráhy vybral 18 nejlepších, které otestoval podrobně. Testoval jak jízdní vlastnosti, tak i náklady (resp. "výhodnost nákupu"), a to spotřebu paliva, opotřebení a cenu pneumatiky. Velmi dobře v testu dopadla pneumatika Barum Polaris 3, která se překvapivě umístila naprosto mimo svou cenovou kategorii. Vítězem se stala opět pneumatika Continental ContiWinterContact TS850. ZIMNI
AUTOKLUB ČR test zimních pneumatik 2015 Autoklub ČR se rozhodl letos otestoval hlavně levnější "budgetové" pneumatiky, které srovnával s vítězem většiny testů, Continentalem ContiWinterContactem TS850. Výsledek tedy byl tak trochu jasný, šlo spíše o to, o kolik budou budgetové pneumatiky horší. I tak se ale povedlo v některých disciplínách levnějším pneumatikám Continentaly překonat. Své kvality na sněhu tak potvrdila například Sava Eskimo S3+, kteár je častou volbou řidičů v horských oblastech. ZIMNI
ADAC 2014 ADAC provedl nezávislé testy pneumatik o rozměru 195/65 R15 V. Tento rozměr je běžný pro automobily Škoda Octavia, Audi A3, Volkswagen Golf IV/V, Seat Leon/Toledo, Mercedes-Benz řady C, Peugeot 406, Opel Vectra, Fiat Stilo, starší Audi A4, BMW 3 nebo Renault Laguna. Otestováno bylo 17 letních pneumatik v rozměru 195/65 R15 V. Test překvapivě ukázal, že opotřebení pneumatik se zvýšilo s porovnáním testů z minulého roku. Výraznou změnu k lepšímu zaznamenalo brzdění a celková přilnavost na mokru. Vlastnosti pneumatiky jsou delikátní záležitost, výrobci mohou jen stěží provést změnu na jednom místě, aniž by to ovlivnilo další. Toto se potvrdilo u prémiových letních pneumatik Bridgestone Turanza T001 a Continental ContiPremiumContact 5, které klesly v žebříčku kvůli vysokému opotřebení. Pneumatika Michelin Energy Saver+ pak naopak prokázala nízké opotřebení, ale zaostávala v jízdě na mokré vozovce. LETNI
ACE/GTÜ test letních pneumatik 2014 V tomto testu se testovalo 11 pneumatik v rozměru 225/45 R17. Žádná pneu při testech na mokré a suché vozovce doslova nepropadla, což je pro řidiče pozitivní zpráva. Přesto se ovšem některé umístily lépe a jiné hůře. Vítězem se stala značka Continental se svým novým dezénem ContiSportContact 5. Těsně za ním následují značky Dunlop, Pirelli a Goodyear. Při koupi těchto pneumatik rozhodně neprohloupíte. Testují se vlastnosti jízdy, ovladatelnost či odolnost a stabilita při akvaplaningu. V neposlední řadě je důležitým faktorem také míra opotřebení pneumatik či jejich hlučnost a valivý odpor. Celkem se hodnotí ve 12 disciplínách. Populární Barumky se sice v tomto testu neumístil zrovna nejlépe, přesto se rozhodně nemohou řadit mezi nekvalitní pneumatiky. Pro řidiče střední třídy poskytují stále dostatečný komfort i bezpečí jízdy. Za vše mluví také cena, která je u této značky více než příznívá. Rozhodně nejezděte v létě se zimními pneumatikami, dbejte na bezpečnost, které v letních sezóně dosáhnete pouze při používání letních pneumatik. LETNI
ADAC test letních pneumatik 2014 Otestováno bylo 16 letních dezénů v rozměru 175/65 R14 T. Hned tři z nich prokázaly neuspokojivé výsledky na mokré vozovce a to Debica Passio 2, Kormoran Impulser B2 a Kleber Dynaxer HP3. Pneumatiky Avon ZT5 také dosáhly na mokré vozovce nízkého hodnocení, finální verdikt však obdržely jako „podmíněně doporučené“. Prvních šest pneumatik patřících do prémiových segmentů prokázalo výborné a vyrovnané výkony a bylo doporučeno ke koupi. LETNI
AUTOBILD test letních pneumatik 2014 V tomto letním testu pneumatik se vystřídaly jak prémiové pneumatiky, tak pneumatiky označené výrobci z Dálného Východu. Testovalo se na dvě kola. První test byl zaměřen pouze na testování brzdné dráhy na mokré a suché vozovce. V tomto testu jednoznačně vítězil výrobce Pirelli. Do druhého kola se z padesáti kandidátů probojovalo už pouhých 15 pneumatik, jejichž pořadí vám nabízíme. Brzdná dráha těchto patnácti kadidátů byla nejkratší ze všech testovaných adeptů, tedy nelze je jinak než doporučit. Dle očekávání obstály prémiové značky, jako jsou například Firestone, Semperit, či Vredestein. Přesto i v této vítězné patnáctce jsou rozdíly v brzdných drahách a kvalitě nemalé. Rozhodnutí i vzhledem k ceně necháme již na vás. LETNI
AMS test letních pneumatik 2014 Hodnocení: - čím větší číslo tím lepší pneumatika LETNI
AUTOBILD test letních pneumatik 2014 LETNI
AUTOBILD test letních pneumatik 2014 LETNI
ACE 2014 test zimní pneumatik - tento test je hodnocen body, čím více tím lépe. ZIMNI
ADAC 2014 test zimní pneumatik Hodnocení: čím nižší známky tím lepší hodnocení. O prvních čtyřech pneumatikách se dá říci, že mají velmi vyvážené vlastnosti a neprokazují žádné nedostatky. Continental opět vítězí díky své všestrannosti, Dunlop na druhém místě vyniká zejména na sněhu a v oblasti spotřeby paliva. Michelin na třetím místě opět potvrdil statut pneumatiky, které má nejvyšší kilometrový nájezd. ZIMNI
ADAC 2014 test zimní pneumatik Hodnocení: čím menší hodnota tím lepší výsledek. Prnví čtyři pneumatiky jsou velmi vyvážené a nevykazují žádné zásadní slabiny. I tak ale lze mezi nimi najít rozdíly - zatímco vítěz testu Continental ContiWinterContact TS850 má nejvyváženější vlastnosti ve všech kritériích, Bridgestony umístěné na druhém místě vynikají zejména na mokré vozovce. Třetí a čtvrté místo Dunlopu a Semperitu si tyto pneumatiky zasloužily zejména díky vyrovnaným jízdním vlastnostem. Semperity jsou navíc za velmi přijatelnou cenu. Z pneumatik s hodnocením dobré stojí za zmínku novinka Michelin Alpin 5, která je bohužel slabší na suché vozovce - všemi ostatními jízdními vlastnostmi může směle konkurovat vítězi testu. ZIMNI
Sportscar 2014 test zimních pneumatik Hodnocení: čím lepší známka tím lepší výsledek. ZIMNI
AMS 2014 test zimních pneumatik Hodnocení: čím více bodů, tím lepší výsledek. ZIMNI
AUTOBILD test zimních pneumatik 2014 Hodnocení: čím lepší známka tím lepší výsledek. Autobild letos testoval zimní pneumatiky v rozměru 225/50 R17 H/V a to svým specifickým způsobem - vzal 50 různých modelů pneumatik a podrobil je testu brzdné dráhy - 16 nejlepších pak vzal a testoval je podrobně. ZIMNI
AUTOBILD test zimních pneumatik 2014 Hodnocení: čím menší známka tím lepší hodnocení. Největší evropský magazín zabývající se vozy 4x4 uveřejnil svůj test pneumatik v rozměru 235/65 R17 - pod motem "bezpečně ve sněhu" otestoval 9 zimních pneu, pro srovnání vzal i letní a pneu s hroty. Na sněhu a ledu je kvalita pneumatik s hroty oslnivá, avšak jsou ve většině zemí včetně ČR zakázány (kromě Rakouska, Švýcarska a Skandinávie). Nevýhody těchto pneumatik však stále převažují - na suchu a mokru je jízda velmi nevyvážená a musí se jet velmi pomalu. Výsledek letní pneumatiky je celkem snadno odhadnutelný - na suchu a mokru lepší než jakákoliv zimní, na sněhu a ledu se totálně propadla. Nejvyšším oceněním "příkladné" byly ohodnoceny 3 pneumatiky, a to Nokian WR SUV 3, Dunlop SP Winter Sport 4D a Bridgestone Blizzak LM 80 Evo. Je třeba se vyhnout levným pneumatikám Roadstone, použitelné s opatrností jsou pneu Kumho. Ostatní pneumatiky byly doporučeny. ZIMNI
AUTOBILD test zimních pneumatik 2014 Hodnocení: čím lepší známka, tím lepší výsledek. Magazín OFFROAD letos testoval oblíbený SUV rozměr 215/65 R16, který najdeme například na Qashquai, Vitaře nebo Tiguanu, na jehož motorizaci 2.0 TSI 4x4 byly také pneumatiky testovány. Kromě ověřených modelů značek Dunlop a Pirelli byla testována také oblíbená Nokian WR SUV 3, která test vyhrála i loni. Obecně ale lze výrobce pochválit - v trakci byly jen opravdu malé rozdíly. V testu brzdné dráhy vyhrály Pirelli, v závěsu Nokiany, Vredesteiny, Semperity, Dunlopy a na konci Matador. Na ledovém povrchu však Nokiany rozdrtily ostatní pneumatiky o třídu. Testovalo se také na rozbředlém sněhu, kde pneumatiky často ztrácí trakci. V této kategorii vyhrály opět Nokiany, těsně následované Matadory a Semperity. Na suchu se naprosto propadli Matadory, které zastavily až o 5 metrů později a navíc má největší valivý odpor a je hlučná. I díky tomu si vysloužila jen hodnocení "dostatečná". ZIMNI
AUTOKLUB ČR test zimních pneumatik Autoklub ČR pro zimní sezónu 2014/2015 připravil nový test zimních vysokorychlostních pneumatik rozměru 225/50 R17 V. K testování byl použit vůz Škoda Yeti 4x4. Jako referenční pneumatika byla zvolena Continental ContiWinterContact TS850, která je ukazatelem všestranné výkonnosti. Hodnocení: čím větší hodnota tím lepší výsledek. ZIMNI
ADAC test letních pneumatik 2013 Populární letní rozměr pneumatik pro malá auta je 185/60 R15. ADAC tento rozměr testoval u 19 pneumatik. Výsledky jsou velmi odlišné: hodnocení devětkrát "dobrá" ukazuje, že je poměrně velký výběr mezi kvalitními pneumatikami. Objevilo se ale také hodnocení "nedostatečná" a to hned čtyřikrát. Hodnocení: čím menší hodnota čísla tím lepší výsledek testu. LETNI
ADAC test letních pneumatik 2013 Pro sezónu 2013 vybral automobilový klub ADAC k testování 19 modelů letních pneumatik o rozměrech 225/45 R 17 pro rychlosti až do 270 km/h. U většiny ze sedmi nejlepších pneumatik v testu došlo ke zlepšení jízdních vlastností za mokra, oproti minulým výsledkům. LETNI
GTÜ test letních pneumatik 2013 Test letních pneumatik v rozměru 195/65 R15, 91V LETNI
AMS test letních pneumatik 2013 Test letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 - kritéria vlastnosti na suché a mokré vozovce. Vítězem se stala pneu Dunlop Bluresponse a v těsném závěsu za ní se umístil nový letní dezén od Nokianu Nokian Line. Hodnocení: čím větší hodnota tím lepší výsledek. LETNI
Auto-Zeitung test letních pneumatik 2013 test letních pneumatik v rozměru 215/55 R16 - kritéria testování jsou suchá a mokrá vozovka. Hodnocení: čím větší hodnota tím lepší výsledek. LETNI
SportsCars test letních pneumatik 2013 Test letních pneu v rozměru 225/35 R18. Hodnocení: známkou - čím nižší hodnota tím lepší výsledek testu. LETNI
ACE-GTÜ test zimních pneumatik 2013 Hodnocení "Sníh" a "Mokro" mají maximálně 80 bodů, za chování na suché silnici mohly pneumatiky získat nanejvýš 60 bodů a v části věnované spotřebě, ekologii a ceně až 40 bodů. ZIMNI
ADAC test zimních pneumatik 2013 Testy zimních pneumatik pro rok 2013 v rozměru 225/45 R17 podle německého autoklubu ADAC ovládla zimní pneumatika Continental ContiWinterContact TS 850. ZIMNI
ADAC test zimních pneumatik 2013 Vítězem testu zimních pneumatik 2013 v rozměru 185/60 R15 se stejě jako v rozměru 225/45 R17 stala zimní pneumatika Continental ContiWinterContact TS 850. ZIMNI
ADAC test letních pneumatik 2012 Test letních pneumatik rozměr 165/70 R14 81T LETNI
ADAC test letních pneumatik 2012 Test letních pneumatik 205/55 R16 91V LETNI
ADAC test letních pneumatik 2012 test letních pneumatik v rozměru 215/65 R16 LETNI
ADAC test zimních pneumatik 2012 Test zimních pneumatik v rozměru 165/70 R14. ZIMNI
ADAC test zimních pneumatik 2012 ZIMNI
AUTOBILD test zimních pneumatik 2012 ZIMNI
Autoklub ACE test letních pneumatik 2011 Ve srovnání sedmi sad letních plášťů z aktuální nabídky rozměru 205/55 R16 91 V se s protichůdnými požadavky nejlépe vypořádaly Continentaly PremiumContact 2. Srovnávací test měl tři hlavní disciplíny: bezpečnost na suché letní silnici, na mokré vozovce a ekologii spojenou s valivým odporem pneumatik. LETNI
ADAC test letních pneumatik 2011 Test letních pneumatik 175/65 R14 (2011) LETNI
ADAC test letních pneumatik 2011 Letní test ADAC/ÖAMTC (DE) 2011, 195/65 R15 LETNI
ACE-GTÜ (DE) test letních pneumatik 2011 LETNI
ÖAMTC test letních pneumatik 2011 ÖAMTC - test letních pneumatik 2011, rozměr 195/65 R15 V (240 km/h) LETNI
ÖAMTC test letních pneumatik 2011 ÖAMTC - test letních pneumatik 2011, rozměr 175/65 R14 T (190 km/h) LETNI
ADAC test zimních pneumatik 2010 Test ADACu - zimní pneu 185/65 R 15 T (čím nižší známka, tím lépe) ZIMNI
ADAC test zimních pneumatik 2010 Test ADACu - zimní pneu 225/45 R 17 H (čím nižší známka, tím lépe) ZIMNI